Запропоновані тестові завдання розроблено відповідно до діючої програми курсу «Я і Україна» («Я і природа») і підручника Н. Бібік, Н.Коваль для 2 класу. В завданнях використані різноманітні вправи на розвиток мислення: аналіз синтез, узагальнення, порівняння, класифікація. Широко використані загадки, прислів я, які сприяють розвитку логічного мислення, пам яті. Відгадуючи загадки , учні включаються як в інтелектуальну діяльність, так і в літературну. В завданнях містяться вправи на розвиток мовлення(«Продовжи міркування», «Продовжи речення»)
Тема. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження швидкості руху. Мета. Ознайомити учнів з поняттям швидкості руху, скороченим позначенням швидкості; встановити залежність між величинами- швидкість, час, відстань. Учити розв`язувати прості і складені задачі на знаходження швидкості; формувати обчислювальні навички; закріпити знання часу і довжини. Розвивати логічне мислення, увагу, мову, самостійність. Виховувати інтерес до вивчення предмета, уважного пішохода.
Всестороннее представление об окружающем предметном мире у человека не может сложиться без тактильно-двигательного восприятия, так как оно лежит в основе чувственного познания. Именно с помощью тактильно-двигательного восприятия складываются первые впечатления о форме, величине предметов, их расположении в пространстве.
ВИХОВНИЙ ЗАХІД НА ТЕМУ «КОРИСНІ І ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ» Цілі
та завдання. Формування в учнів уявлень про згубний вплив шкідливих
звичок на організм. Розвиток вмінь відстоювати власні переконання,
критично оцінювати поведінку інших, приймати рішення відповідно до
ситуації